Koude acquisitie
Je hebt je netwerk, je website en social media kanalen. Maar hoe bereik je je droomklant eigenlijk? Een taak die wij met liefde uit handen nemen.
Klamme handjes?
Wil je koude acquisitie goed aanpakken, dan moet je er elke dag mee bezig zijn. In ieder geval zeer regelmatig. Koude acquisitie heeft tijd nodig. En aandacht. Vooral aandacht eigenlijk. Ook als je voor de zoveelste keer ‘nee, geen interesse’ hebt gehoord.
Elke zakelijke samenwerking start met een afspraak. Het liefst aan tafel bij je droomklant. Aan de tafel waar de beslissers aanschuiven. En die afspraak, die komt niet zomaar aanwaaien. Daar moet je wat voor doen. Lukt dat niet of krijg je de zenuwen bij het idee een wildvreemde te bellen? Dan doen wij het gewoon voor je.
Zij behaalden al veel succes met onze leadgeneratie
-
Wij zorgen
voor leadsMet onze droomformule zorgen we voor leads waar je écht iets aan hebt.
-
Jouw
visitekaartjeWij mogen dan team Optimaal zijn, maar we bellen namens jou. Je visitekaartje door de telefoon!
-
Bespaar
tijdUitbesteden maakt tijd in je agenda. Tijd die je wellicht graag aan iets leukers besteed.
-
Onze droomformule
1. Droomklantsessie
We maken samen jouw droomklantenlijst
- Voor wie sta jij te springen om aan de slag te gaan?
- Welk type klant levert jou energie?
- Welke klant brengt een mooi rendement met zich mee?
-
Onze droomformule
2. DNA-Overdracht
We raken vertrouwd met je identiteit
- Wie ben jij en wat doe je?
- Wat doet je product of dienst?
- Waarom moet iemand met jou om tafel?
-
Onze droomformule
3. Tijd om te bellen
De droom wordt werkelijkheid
We gaan op zoek naar de juiste contactpersoon
We versturen een verrassend aangetekend pakketje
We bellen alle contactpersonen na
We plannen een afspraak voor je in