Koude acquisitie

Je hebt je netwerk, je website en social media kanalen. Maar hoe bereik je je droomklant eigenlijk? Een taak die wij met liefde uit handen nemen.

Klamme handjes?

Wil je koude acquisitie goed aanpakken, dan moet je er elke dag mee bezig zijn. In ieder geval zeer regelmatig. Koude acquisitie heeft tijd nodig. En aandacht. Vooral aandacht eigenlijk. Ook als je voor de zoveelste keer ‘nee, geen interesse’ hebt gehoord. 

Elke zakelijke samenwerking start met een afspraak. Het liefst aan tafel bij je droomklant. Aan de tafel waar de beslissers aanschuiven. En die afspraak, die komt niet zomaar aanwaaien. Daar moet je wat voor doen. Lukt dat niet of krijg je de zenuwen bij het idee een wildvreemde te bellen? Dan doen wij het gewoon voor je.

Koude_acquisitie

Zij behaalden al veel succes met onze leadgeneratie

  • Logo i-Team Global
  • Logo Fonville
  • Logo MSD
  • Logo Komma
  • Wij zorgen
    voor leads

    Met onze droomformule zorgen we voor leads waar je écht iets aan hebt.

  • Jouw
    visitekaartje

    Wij mogen dan team Optimaal zijn, maar we bellen namens jou. Je visitekaartje door de telefoon!

  • Bespaar
    tijd

    Uitbesteden maakt tijd in je agenda. Tijd die je wellicht graag aan iets leukers besteed.

Dit zeggen klanten over ons

  • 'Als ik jullie was zou ik,' dat heb ik Viola tijdens haar trainingen vaak horen zeggen. Nou als ik jou was zou ik Viola Markus boeken voor een sales-training! Viola is echt een expert in het bedrijven van sales. En het is niet alleen haar kennis die zij deelt, haar enthousiasme en passie zijn aanstekelijk. Haar tips zijn praktisch en door haarzelf uitgeprobeerd. Viola speelt geen rol en verkondigd geen bla-bla. Ze is wie ze is en staat zelf nog elke dag met beide voeten in het speelveld. Practise what you preach geldt dus zeker voor Viola.

    Robin Geerts

    Senior Organisatieadviseur

  • Met een prachtige locatie voor vergaderingen en evenementen – een geweldige uitgangspositie – bleef de groei van klanten uit. We moesten eraan geloven. Maar beste vrienden met koude acquisitie zouden we nooit worden. We hadden hulp nodig. Een belletje met Optimaal bleek een gouden zet.

    Peter Smits

    Brainport Human Campus

  • Ik heb contact gezocht met Optimaal, omdat wij onze organisatie wilden uitbreiden. Zelf hebben we niet de nodige tijd en kennis in huis voor commerciële acquisitie. Dit kun je met een gerust hart aan Optimaal overlaten, dit bedrijf bijt zich namelijk volledig vast in je branche. Ik ervaar de samenwerking met Optimaal als zeer prettig.

    Eric Kock

    Eric Kock Bouwbedrijf

  • Optimaal Leadgeneratie verzorgt nu al een tijdje de lead acquisities voor Wijnen Installatietechniek. In deze periode hebben we het bedrijf leren kennen als zeer enthousiast én kundig. Ik ben heel tevreden met de resultaten die Optimaal al voor ons geboekt heeft.

    Pascal Bertram

    Wijnen Installaties

  • Toen ik Viola van Optimaal Leadgeneratie ontmoette was ik direct onder de indruk. Wauw, ik had gesproken met een echte onderneemster! Samen hebben we al mooie stappen gezet. De manier waarop Viola haar ervaring inzet voor haar klanten is een voorbeeld van eenvoud en klasse.

    Roger Lenssen

    Smart Group

  • Met het sales team van Arveco hebben we vanochtend een cursus gevolgd over koude acquisitie. Viola Markus heeft ons vanochtend meegenomen in de wereld van koude acquisitie. Heel erg leerzaam. Echt een eye opener en voor iedereen toepasbaar.

    Hanneke Verhoeven

    Arveco

  • 1
  • 2
  • 3
  • Onze droomformule

    1. Droomklantsessie

    We maken samen jouw droomklantenlijst

    • Voor wie sta jij te springen om aan de slag te gaan?
    • Welk type klant levert jou energie?
    • Welke klant brengt een mooi rendement met zich mee?
  • Onze droomformule

    2. DNA-Overdracht

    We raken vertrouwd met je identiteit

    • Wie ben jij en wat doe je?
    • Wat doet je product of dienst?
    • Waarom moet iemand met jou om tafel?
  • Onze droomformule

    3. Tijd om te bellen

    De droom wordt werkelijkheid

    Nu gaan wij ons ding doen. We bellen, vragen, verrassen én verleiden. Verleiden tot nieuwsgierigheid, zodat jouw droomklant staat te popelen om een afspraak met jou.

    We gaan op zoek naar de juiste contactpersoon

    We versturen een verrassend aangetekend pakketje

    We bellen alle contactpersonen na

    We plannen een afspraak voor je in

Benieuwd hoe de droomformule
voor jou kan werken?

Viola Markus | +31 (0)85 130 22 12 Viola Markus +31 (0)85 130 22 12