Ben je op zoek naar een traditioneel outbound callcenter? Een ruimte vol met bellers die ploeteren om hun targets te halen? Dan moet je zéker niet bij Optimaal Leadgeneratie zijn. Wij zijn namelijk géén callcenter. We hebben dan wel bellers zitten die voor jou aan de slag gaan, maar daarbij hanteren wij een geheel eigen werkwijze die verder gaat dan een telefoontje. Véél verder.
Waarom wij géén callcenter zijn
Kwaliteit
Waar het bij traditionele (B2B-)callcenters draait om het maken van zo veel mogelijk afspraken, streven we bij Optimaal Leadgeneratie naar het maken van kwalitatieve afspraken. Liever twee afspraken met een lead die serieus geïnteresseerd is, dan tien waarbij je er donder op kunt zeggen dat het tot niets leidt.
Droomformule
Wij geloven dat succesvolle koude acquisitie niet gepleegd kan worden door één telefoontje. Omdat Optimaal Leadgeneratie B2B afspraken genereert en het agendabeheer van jou overneemt, is het onze plicht om de kwaliteit te waarborgen. Dat doen we middels onze eigen werkwijze: de Droomformule. Deze werkwijze bestaat uit meerdere stappen. De meest onderscheidende stap is ongetwijfeld de ‘bobbel in de envelop’, een originele gadget die we de contactpersoon persoonlijk toesturen per post na het eerste contact. Een week later bellen we nog eens om te vragen of het ontvangen is en of er een afspraak ingepland kan worden.
Specialisten
Daarnaast zijn er bij Optimaal Leadgeneratie verschillende specialisten in dienst, die specifiek B2B-afspraken maken in bepaalde branches. Zo hebben we onder meer een specialist in HR, administratiekantoren en bouw. Dit in tegenstelling tot een traditioneel callcenter, waar de medewerkers veelal weinig kennis van zaken hebben buiten het aan hen verstrekte belscript. Waar de bellers van Optimaal Leadgeneratie met de contactpersoon meedenken en het gesprek een persoonlijke touch kunnen geven, zal dat bij een callcenter aanzienlijk lastiger worden.
Optimaal Leadgeneratie is dus zeker géén callcenter. Ben je op zoek naar telefonische koude acquisitie die écht onderscheidend is? Dan nodigen we graag eens uit voor een afspraak. Bel ons gerust of stuur een e-mail.
> Lees meer over waarom Optimaal leadgeneratie het beste alternatief voor het inhuren van een callcenter is.