Bakkie doen?

Callcenter inhuren? Wij hebben een beter idee

Genoeg van vervelende telefoongesprekken? Behoefte aan gegarandeerd resultaat met (koud) bellen?

Veel drukke ondernemers en marketingcommunicatiemanagers komen er gewoon niet aan toe om hun relaties voldoende te woord te staan en na te bellen. Het inhuren van een callcenter is dan dé oplossing.

Maar kies niet voor zomaar een callcenter: ga voor een persoonlijke aanpak. Een bedrijf met oog voor detail en oprechte interesse. Dat is waar wij voor staan.

Bij Optimaal Leadgeneratie helpen we jouw bedrijf naar het volgende niveau.

De pluspunten van Optimaal Leadgeneratie

Door samen te werken met Optimaal Leadgeneratie, sla je twee vliegen in één klap. Wij zijn namelijk veel meer dan een callcenter: wij hebben de expertise in huis om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Met oprechte aandacht en interesse voor jouw leads en klanten.

Meer omzet, betere relaties en meer tijd voor andere werkzaamheden. Dat zijn de grootste voordelen die je zal ervaren door onze dienstverlening. Met onze droomformule zorgen wij voor jouw droomklanten. Hoe zo’n droomformule werkt? Dat leggen we hieronder uit.

Onze droomformule

Onze droomformule kent zes stappen. Door deze zes stappen te volgen, kunnen wij jou voorzien van jouw droomklanten.

Stap 1: Droomklantsessie

In een sessie bespreken we samen wie jouw droomklant eigenlijk is. Van wat voor klanten krijg jij juist energie, in plaats van dat ze je energie kosten? En aan wat voor klanten kun jij goed verdienen?

Zodra we weten wat je doel is, kunnen we de jacht openen.

Stap 2: Bedenken van de ultieme versier-truc

Als we weten welke prospects een droomklant voor jou zijn, bedenken we hoe we hem/haar kunnen versieren. We komen met een originele gadget, uiteraard met jou als afzender. Persoonlijk gericht aan jouw droomklant. Het versturen doen we echter pas na stap 4.

Stap 3: Overnemen van jouw bedrijfs-DNA

Tijdens een DNA-overdracht raken we vertrouwd met de communicatiestijl van jouw bedrijf. We zorgen ervoor dat we 100% passen bij wat jij wilt uitstralen. Dit proces is voor ons heel belangrijk want we willen garanderen dat onze aanpak naadloos aansluit bij jouw bedrijfsimago.

Met het belscript dat we opstellen en uiteraard met jou delen, kunnen we jouw prospects gaan bellen. Tijd om jouw bedrijf onder de aandacht te brengen.

Stap 4: Koud bellen

De tijd is rijp om koud te gaan bellen. Hiervoor achterhalen we altijd vooraf de juiste contactpersoon binnen jouw droomklant-bedrijf. Tijdens het gesprek hengelen we direct naar de behoefte aan jouw aangeboden product of dienst en als blijkt dat de behoefte er is, volgen we met stap 5.

Stap 5: Persoonlijke post

Nu we de juiste contactpersoon hebben bepaald, kunnen we ons pakketje versturen. Een uniek, persoonlijk pakket: geheel in jouw huisstijl.

Stap 6: Tijd voor een afspraak

Jij hebt het al druk genoeg. Wij kunnen daarentegen met alle focus jouw droomklanten versieren. Zo geniet je van een continue stroom aan waardevolle leads.

Een afspraak is na het ontvangen van ons persoonlijke pakketje vaak zo geregeld!

Zowel inbound als outbound callcenter

Wij kunnen zowel de inbound als outbound telefoongesprekken van jouw bedrijf overnemen. Dit maakt ons een all-in-one oplossing voor bedrijven bij wie de telefoon te veel tijd opeist of juist onvoldoende benut wordt.

Wat het verschil tussen inbound en outbound telefoongesprekken is? We vertellen je graag meer.

Inbound bellers zijn op zoek zijn naar een service en een antwoord. Wij bieden hen een goede klantervaring, perfect passend bij jouw bedrijf. Heb jij een bestellijn, helpdesk, informatielijn of hulpdienst die overspoeld wordt met telefoontjes? Wij nemen het graag van je over.

Bij outbound telefoongesprekken gaan we proactief het gesprek aan met potentiële of bestaande klanten. Om meer omzet te genereren, maar ook steeds vaker om een vinger aan de pols te houden. Men waardeert het namelijk als ze gehoord worden. We bellen bijvoorbeeld om nazorg aan te bieden of om ideeën op te doen voor producten/services waar jouw klanten behoefte aan hebben.

> Lees meer over koude acquisitie

Kosten van onze dienstverlening

Benieuwd naar wat jouw wensen kosten? Wij helpen je graag met een op maat gemaakte prijsinschatting. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Onthoud dat het uitbesteden van klantenservice of acquisitie niet alleen geld kost. Het inzetten van een ervaren partij als Optimaal Leadgeneratie levert namelijk gegarandeerd geld op voor jouw bedrijf.

Afhankelijk van je doelstelling, genereren we meer klanten (=meer omzet) of zorgen we juist dat huidige klanten meer afnemen en klant blijven.

Neem contact op voor een kennismaking

Wij kunnen niet wachten om jou te ontmoeten en meer te weten te komen over jouw bedrijf. Kom je een bakkie doen?

Je weet ons te vinden. Bel ons gerust!

You're out of business if you don't approach your prospects

Neem contact met ons op

Bel ons als je durft, wij nemen deze taak graag uit je overvolle of klamme handen. Maar we kunnen het je natuurlijk ook gewoon leren. Durf je nou echt niet te bellen? Mail ons dan.

085 130 22 12

Loop jij wél warm voor koude acquisitie? Wij zijn altijd op zoek naar belkanjers!

Welkom bij Optimaal Leadgeneratie

Kies uw favoriete drankje en plan een afspraak!

  • Koffie

    Melk en suiker naar wens

  • Decaf

    Koffie zonder cafeïne

  • Cappuccino

    Koffie met melk en schuim

  • Latte Macchiato

    Koffie met melk en schuim

  • Thee

    Veel verschillende smaakjes

  • Water

    Water zonder koolzuur

  • Bruisend water

    Water met koolzuur

  • Cola

    Frisdrank

  • Cola zero

    Frisdrank 0% suiker

Vrijblijvende afspraak maken?

Vul het onderstaande formulier in

Durf je ons niet te bellen?

WhatsApp ons dan

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×